Általános Szerződési Feltételek

letöltés PDF-benletöltés PDF-ben

Általános Szerződési Feltételek
1. Szerződő felek:
a) Ezüstoutlet Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhely: 1116 Budapest, Építész u. 8-12., telephely: 1089 Budapest Bláthy Ottó utca 4-8., Fővárosi Törvényszék Cégbírósága cégjegyzékszám: 01-09-996473, adószám: 24225173-2-43, statisztikai számjel: 24225173-4648-113-01, MKEH/NEHITI engedély száma: PR7248, NAIH adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-71360/2013), a www.ezustoutlet.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője, a továbbiakban: webáruház, értékesítő, eladó.
b) az Ezüstoutlet Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő (igénybe vevő az a természetes, illetve jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely információs társadalommal összefüggő szolgáltatást vesz igénybe), a továbbiakban: vevő, vásárló, megrendelő.

2. Vásárlási feltételek
2.1. A megvásárolni kívánt termékek kiválasztása
Minden kedves látogató szabadon böngészhet, nézelődhet webáruházunkban, a kínálatunkban szereplő áruk közül kiválaszthatja, és megrendelheti a megvásárolni kívánt termékeket. A baloldalon található „Termékek” címszó alatt választhatja ki a termékkategóriát, ezt követően pedig az egyes termékekre kattintva megjelenik annak bővebb ismertetője. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális bevásárlókosárba helyezi. Ezt követően a felugró ablakban választhat, hogy tovább kíván vásárolni a webáruházban (ebben az esetben kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra), vagy meg kívánja rendelni és kifizetni a kosárba helyezett termékeket (ebben az esetben kattintson a „Tovább a fizetéshez” gombra). A Kosár tartalmát a vásárlás során bármikor megtekintheti, módosíthatja a jobb felső sarokban lévő „Megtekintés” gombra kattintva, ahol megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla várható végösszegét. Itt lehetőség nyílik a rendelés helyességének ellenőrzésére, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A mennyiségek megváltoztatásához kattintson a termék sorában a „Mennyiség” oszlopban lévő keretbe, és írja be a javított mennyiséget. Amennyiben egy terméket el kíván távolítani a kosárból, úgy kattintson a termék sorában lévő „Eltávolítás” gombra. A kívánt módosítások elvégzése után kattintson a „Kosár frissítése” gombra, és a kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

2.2. A rendelés elküldése
Amennyiben a kosárban elhelyezett termékek mennyisége megfelelő, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, továbbá leellenőrizte a végösszeget, akkor kattintson a „Megrendelés és fizetés" gombra. Ezután az alábbi lehetőségek közül választhat: már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni.
Amennyiben korábban már regisztrált áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott felhasználónevét vagy e-mail címét és jelszavát. Ha elfelejtette jelszavát, kattintson az „Új jelszó igénylése” fülre, és a regisztrált e-mail címére elküldjük új jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Adatkezelési nyilatkozatunkat itt olvashatják.
A következő lépés az Önnek megfelelő fizetési mód (utánvét, banki átutalás) kiválasztása. A szállítás minden esetben futárszolgálattal (GLS Futárszolgálat) történik. Amennyiben a megrendelés tartalma minden elemében az igényeinek megfelelő, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

2.3. A webáruházban feltüntetett árak
A webáruházban a termékek mellett feltüntetett árak a megrendelés időpontjában érvényes listaárak. Az árak bruttó árak, tehát az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A szállítási költségek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése és elküldése előtt jelennek meg, valamint jelen Vásárlási feltételekben is megtalálhatóak. Fenntartjuk a jogot arra, hogy ha a webáruházban a termékeknél vagy a feltüntetett áraknál hiba vagy hiányosság lép fel, a hibát vagy hiányosságot javítsuk illetve pótoljuk. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy elálljon a szerződéstől.

2.4. Az eladó ajánlati kötöttsége
Webáruházunk a megrendelés napjától számított 30. napig vállalja a megrendelés időpontjában feltüntetett áron történő értékesítést. Amennyiben ezen időpontig a vételár nem kerül kiegyenlítésre, úgy webáruházunk a megrendelést törli, és újbóli megrendelésre a webáruházban feltüntetett, mindenkori aktuális árakon van lehetőség.

2.5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Amennyiben a kosárban nem a megvásárolni kívánt termékek szerepelnek, vagy nem a megvásárolni kívánt mennyiségben, úgy a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége a hibák kijavítására.
Ha a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy kattintson az adott termék sorában a mennyiség oszlopban lévő keretbe, és írja be a helyes, rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Kosár frissítése” gombot. Ha törölni kíván egy, a kosárban található terméket, úgy nyomja meg az adott termék sorában lévő „Eltávolítás” gombot.

2.6. Visszaigazolás
Minden rendelésről egy automatikus e-mail visszajelzést küldünk. Ennek jelentése csupán annyi, hogy rendszerünkben rögzítésre került a rendelés, a rendelés feldolgozásáról és várható szállítási időpontról további email értesítést küldünk.

2.7. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik.

3. Fizetési feltételek
Webáruházunkban jelenleg, banki átutalásos, és utánvéttel történő fizetésre van lehetőség.
a) Banki átutalás esetén az Ön bankja által biztosított lehetőségek egyike (netbank, telebank, papír alapú átutalás, stb.) alkalmazásával kerülhet sor az átutalásra, a honlapon, illetve a visszaigazoló email-ben szereplő bankszámlaszámra. A visszaigazoló email tartalmaz egy „vásárlási azonosítót „ amit kérünk beírni az előre utalás során a „közlemény” rovatba a vásárlás beazonosíthatósága érdekében. (A rendelés feldolgozása a vételár beérkezését követően történik meg.)
b) Utánvéttel történő fizetéskor a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. (A rendelés feldolgozása a megrendelés beérkezését követően történik meg.)

4. Szállítás
A küldemények szállítása, kézbesítése minden esetben futárszolgálattal (GLS Futárszolgálat) történik. A pontos szállítási időről a visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk.
A küldemény minden esetben tartalmazza a megvásárolt termékekről szóló számlát.
4.1. Várható kiszállítási idő:
- a munkanapokon 13:00 óráig megrendelt (előre utalás választása esetén kifizetett) termékeket a következő munkanapon kézbesítjük.
- a munkanapokon 13:00 óra után megrendelt (előre utalás választása esetén kifizetett) termékeket a rendelést követő 2. munkanapon kézbesítjük.
- a munkaszüneti napokon megrendelt (előre utalás választása esetén kifizetett) termékeket a rendelést követő 2. munkanapon kézbesítjük.
4.2. Szállítási díjak:
20.000,- Ft. alatti rendelés esetén:
- előreutalással történő fizetési mód: 1.490,- Ft. (Áfával),
- utánvéttel történő fizetési mód: 1.690,- Ft. (Áfával).
20.000,- Ft. feletti rendelés esetén: ingyenes!
(A szállítási díjat minden esetben feltüntetjük a visszaigazoló email-ben. A szállítási díj függ a választott fizetési módtól, ill. a rendelés összegétől)
A kiszállítás munkanapokon 8-20 óráig történik, a rendelés során megadott szállítási címre. A GLS Futárszolgálat a csomag feladásakor email-ben értesíti a megrendelőt, hogy a következő munkanapon a csomag kiszállításra kerül. Ezen értesítés tartalmazza a csomagszámot, és az esetleges utánvét összegét. Az így magadott csomagszámot a GLS honlapján megadva (http://www.gls-hungary.com/) nyomon követheti a csomagját. A kiszállítás napjának reggelén a GLS Futárszolgálat email értesítést küld, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálatának a telefonszámát, valamint egy 3 órás időtartamot a várható kézbesítésről. Amennyiben a megadott 3 órás keret Önnek nem megfelelő, kérheti a futártól, vagy a GLS Ügyfélszolgálattól a módosítást. A kiszállítás meghiúsulása esetén a GLS Futárszolgálat email értesítést küld, és az ebben megadott linken keresztül a címzett új szállítási időpontot kérhet, másik címet jelölhet meg, kérhet személyes átvételt a legközelebbi GLS depóban illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban. Amennyiben a második kézbesítési kísérlet is meghiúsul, úgy a GLS Futárszolgálat az előbbiek szerint jár el. A második és a harmadik kézbesítési kísérlet ingyenes. Három sikertelen kézbesítési kísérlet után a GLS Futárszolgálat a csomagot visszaküldi webáruházunknak.

5. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem hozzáférhető.

6. A szállítástól elállás
Amennyiben webáruházunk a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

7. A termék visszaküldése
A terméket hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában vesszük vissza.

8. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A vásárló a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Webáruházunk köteles a vásárló által kifizetett termék összegét haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő huszonnyolc napon belül visszatéríteni.
A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt terméket ajánlott küldeményként adja fel címünkre (Ezüstoutlet Kft., 1116 Budapest, Építész u. 8-12.), utánvéttel feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni. Kérjük, hogy az eredeti számlát minden esetben mellékelje a visszaküldött áruhoz (javasoljuk, hogy készítsen egy másolatot a számláról visszaküldés előtt).
Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozóan a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
Panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

9. Hat hónapos termékgarancia:
Webáruházunk hat hónapos termékgaranciát vállal a megvásárolt termékek gyártási hibára visszavezethető okok miatti meghibásodására. Amennyiben a termék hat hónapon belül meghibásodna, kérjük, küldje vissza a fenti címre, és webáruházunk vállalja az ékszer javítását. Amennyiben a javítás nem lehetséges úgy az ékszert kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatja áruházunkban.
A vállalt garancia nem vonatkozik a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő hibáira, mint pl.: törés, szakadás, karcolások, deformálódás, vagy köves ékszerek esetén ütések miatti kőkihullás. A víz, termálvíz, szauna által okozott meghibásodásokra, elváltozásokra, oxidációra, ragasztó feloldódására és ezen okból bekövetkező esetleges kőkihullásra a garancia nem terjed ki. Az ilyen hibákat nem áll módunkban megjavítani.
(A garancia hatályán kívüli javításokat nem vállalunk!)

10. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az Ezüstoutlet Kft. tulajdonában marad.

11. Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután a „Vevőszolgálat” vagy „ Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: 1116 Budapest Építész u. 8-12

Telefonszám: 06-30/383-84-00

Email cím: ezustoutlet [at] ezustoutlet.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat [at] naih.hu